Network Interactive zakończyło wdrożenie sklepów dla marek Magnat oraz Śnieżka. Obydwa sklepy działają w ramach jednej platformy Magento (multistore). Firma zintegrowała sklepy z systemem ERP, co pozwala na aktualizację stanów i cen w czasie rzeczywistym.
Sklepy uruchomione zostały w opcji multistore, dzięki czemu można zarządzać nimi z poziomu jednej platformy Magento. Network Interactive odpowiedzialne było za opracowanie koncepcji, całościowe wdrożenie projektu, przygotowanie i import produktów, tworzenie contentu, optymalizację pod pozycjonowanie oraz integrację z systemem ERP.
- Współpraca ze Śnieżką stanowiła dla nas duże wyzwanie, ale także okazję do wykazania się naszymi umiejętnościami. Pozytywna reakcja klienta to dla nas jasny sygnał, że wykorzystywany przez nas model wdrożeń otwartych daje najlepsze rezultaty – mówi Piotr Zając, CEO Network Interactive.
We wdrożeniu zastosowanie znalazło kilka rozwiązań dostosowanych specjalnie do potrzeb klienta, takich jak wykorzystanie produktów grupowalnych i konfigurowalnych. Dzięki temu użytkownicy sklepu otrzymują czytelną i łatwą w nawigacji strukturę, co ma pozytywne przełożenie na prostotę procesu zakupowego. Integracja z systemem ERP pozwala na bieżącą aktualizację cen i stanu magazynowego, co skutkuje zmniejszeniem współczynnika odrzuceń i reklamacji, a dla samej firmy jest dużą oszczędnością czasu. Kolejnym krokiem we współpracy Network Interactive i Śnieżki będzie implementacja różnych wersji językowych wdrożonych sklepów. Więcej informacji na temat wdrożeń sklepów Magento można znaleźć na stronie: www.wdrozenia-magento.pl.
Za prace koncepcyjne i prowadzenie projektu odpowiedzialny był Piotr Zając. Wdrożenie na platformie Magento realizowane było przez Grzegorza Ogrodnika i Łukasza Lubojemskiego. Kreacja contentu i opisy produktów stworzone zostały przez zespół pod przewodnictwem Natalii Charzewskiej.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/network-interactive-wdrozenie-sklepow-magento-dla-marek-sniezka-i-magnat